Femton frågor

1. Beroende av?
Maltesers (sånna där chokladgodisar, inte hundrasen haha), mina uggs, internet och bananpannkakor. 

2. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Helt klart svart om jag ska vara ärlig!

3. Vad får du oftast komplimanger för?
Öhh inget jag tänker på men min lägnd tror jag, haha.

4. Dina planer inför 2015?
Åka till Cypern, sommarjobba på en djurpark, se Imagine Dragons live, börja gymnasiet och säkert massa andra saker som jag inte kommer på just nu haha.

5. Brukar du skratta för dig själv?
Haha jodå det brukar väl hända lite då och då!

6. Vad är det konstigaste du ätit?
Champinjonsoppa och sill tror jag. 

7. Hur imponerar man på dig?
Beror väl på, men gör perfekta bananpannkakor med nutella så blir jag väääldigt imponerad. 

8. Vilken stad vill du helst bo i för resten av livet?
Det finns så sjukt många fina städer så känns tråkigt att bara få välja en, men jag måste nog säga en stad i Montenegro eftersom landskapet är så sjukt fint där!

9. Hur ser din morgonrutin ut?
Alltså jag har ingen morgonrutin eftersom allt jag gör på morgonen varierar från dag till dag. 

10. Vad längtar du efter?
Cypern, sommarlov och studenten.

11. Serier du följer just nu?
Game of Thrones, Arrow, The 100, Under the Dome och Hawaii Five-0. 

12. När brukar du oftast gå och lägga dig?
För sent om jag ska vara ärlig. Men runt elva-tolv ungefär.

13. Fem saker du vill göra i framtiden?
Tatuera mig, kasta en pil på en karta och åka dit den träffar, simma med hajar, bo utomlands och adoptera en hundvalp.

14. Vad finns alltid i din väska?
Headset är något som alltid måste vara i min väska för jag klarar knappt en dag utan musik, hehe. 

15. Tre bloggar du följer?
Svårt att bara välja tre men Kenza, Zara Larsson och Josefin Dahlberg är några favoriter som jag följer. 

Upp